četvrtak, 7. veljače 2008.

znam ja sta vama treba LJUBAVNI sms STIHOVI pa da mozete reci curi ili momku da ste ih vi napravili

V=ecer je prosla, O=pet ce doci, L=ijep je zivot, I=to ce proci, M=islim da te volim, T=o nije sve, E=vo jos jednom VOLIM TE


Majeni moj cvijete tebi mi misji jete, ko mjavi u tjavi motas mi se po gjavi, budaice moja maja ovo nije saja pojukicu ti saje jedna maja BUDAJA!!

Veceras misli na mene ovo nebo ima cudnu moc, mozda se stvorim tu kraj tebe da te zagrlim za laku noc..

Tiha je ova noc, vetar je poceo da duva, zelim ti laku noc i nek te andjeo cuva. Pre nego sto sklopis svoje okice snene ti makar jos jednom

Ako postoji raj on je u tvojim ocima, ako postoji sreca to su susreti s tobom, ako je iko voljen onda si to ti... Ako postoji tuga onda je to...

ha stigla ti je poruka i sad misliš kako neko misli na tebe... e pa niko ne misli na tebe, nikoga nije briga za tebe i niko te ne voli ..... :D

OTISAO SI,EPA NEKA SI! I NISI BIO NESTO SEXY. SVAKA TI JE NESTO DALA A JA SAM TE ODJEBALA! ZIVOT TECE I BEZ TEBE A U STVARI KO TE JEBE!

Volim jednog djecka, vise nego zvjezdane noci, volim mu kosu smedzu i njegove smedze oci... ............ rijeka sava tiho tece, ja te...

Hajde da podjelimo svijet ovako: nebo tebi- zvjezde meni, sucne tebi- svetlost meni, more tebi- talasi meni!!! Ma ne, bolje ovako: sve tebi, a ti...

Nema komentara: